woensdag 30 januari 2013

Grieperdepiep

Geef toe... ieder van ons heeft toch wel eens geen zin om te koken. Zeker bij ons studenten komt dit wat regelmatiger voor. Vandaag lijd ik aan dit verschijnsel ten gevolge van een resem bacteriën die ervoor gekozen hebben me nog eens lekker ziek te maken. Ik zie er niet uit, voel me wat futloos en heb helemaal geen zin om naar de winkel te gaan een een lekkere maaltijd te koken.
Om toch een gezonde, lekkere en verse maaltijd binnen te krijgen vertrouw ik op de koks van de website www.thuisafgehaald.be . Dit is een website waar iedereen zich op kan registreren en maaltijden of overschotjes kan aanbieden tegen een schappelijke prijs.

Zelf heb ik het concept al 3 keer uitgetest. Twee maal ben ik zelf wat gaan afhalen, namelijk een keer boekweitpannenkoeken met banaan en een keer Marokkaanse maaltijdsoep met brood en dadels. Zelf heb ik er ook al heerlijke kaneelmuffins langs verkocht.
De mensen zijn zeer vriendelijk, de porties zijn steeds deftig en de prijzen oké. Soms zie je wel dat er mensen echt elke dag verscheidene maaltijden posten voor onredelijke prijzen. 
( Zo vind ik 2 euro voor een stukje taart echt te veel als je bedenkt dat je uit een taart 8 stukken kan halen. Dan vraagt deze persoon meer geld voor zijn taart dan wanneer je deze bij de bakker gaat kopen! Opletten dus, maar over het algemeen valt alles héél goed mee.)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten